Search results for "foto wanita gairah jolok puki dgn buah mentimun"


Keluarga Salmiah

Cat: Cerita Lucah | By: on 9th March 2016 | 68438 Views | No Comments

Namaku Salmiah, seorang guru berumur 30 tahun, sudah berkahwin dan mempunyai seorang anak lelaki berumur 15 tahun. Anakku tinggal bersama ibu dan bapa mertuaku di kampung. Apabila cuti penggal, anakku akan pulang ke rumahku. Sejak melahirkan anakku ini, aku tidak dapat mengandung lagi kerana rahimku tidak subur lagi. Aku ingin menceritakan satu...

[Read More]

Suhana Isteriku Sporting

Cat: Cerita Lucah | By: on 27th January 2016 | 85786 Views | No Comments

Perkahwinan aku dengan Suhana (28) sangat bahagia. Aku merasa amat bertuah kerana dapat memperisterikan wanita secantik dia. Suhana wanita bertudung yang putih mulus, buah dada dia ber size 38G. Ukuran badan Suhana 38-27-38. Semenjak dia mengandung ni, buah dada dia menjadi bertambah besar, dulu nya 35G sewaktu mula berkahwin kini 38G bila baru...

[Read More]

Ngentot sama makcik ku

Cat: Cerita Lucah | By: on 12th June 2016 | 37179 Views | No Comments

4 tahun berlalu..masa tuh aku form 4..makcik aku 21..dia tinggal kat umah aku sbb dia bekerja kat KL nih..umah teres kecik jek..so..dia pun share la bilik dgn aku..parents aku n makcik aku tak kisah kot..diorang tak risau..n mmg patut diorang tak risau..sbb aku pun jenis yg baik2 jek..its true..but sexual desire aku sgt tinggi..masa tu..hampir...

[Read More]

Kisah Kak Laili Kena Rogol

Cat: Cerita Lucah | By: on 24th April 2016 | 66217 Views | No Comments

Kisah Kak Laili Kena RogolTag: cerita lucah,cerita seks melayu,melayu boleh,melayu lucah,cikgu suraya,cerita bokep,lucah melayu,budak sekolah,seks melayu,main dengan ustazah,cerita lucah mabuk,cerita kena lancap,cerita lucah aku blogspot,kisah cikgu cina,bomoh main cipap,cerita seks tudung tuisyen,adik main dgn kakak ankat,cerita berahi...

[Read More]

Sehabis Sekolah

Cat: Cerita Lucah | By: on 23rd April 2016 | 27128 Views | No Comments

Malu, sungguh malu. Ibu menangis tersedu-sedu bila mendengar peneranganku. Aku juga menangis mengenang nasib diriku. Aku terasa sungguh hina diriku ini. Ayah tempat kami menumpang kasih telah menodaiku, anaknya sendiri. Kejamnya ayah kerana sanggup menghancurkan masa depan anak perempuannya. Aku pada mulanya ingin merahsiakan perkara...

[Read More]

Kisah Isteri Dan Keluarganya

Cat: Cerita Lucah | By: on 24th January 2016 | 157292 Views | No Comments

Cerita ini berlaku pada tahun 2000. Aku ingin menceritakan suatu kisah fantasi, bagaimana aku membalas dendam kepada kakak ipar dan suaminya iaitu biras aku yang selalu mengeji dan menghina kami sepasang suami isteri. Perihal terjadinya sejarah hitam dalam perkahwinanku, maka terjadilah pembalasan ini.Ceritanya mula begini. Aku berkahwin dengan...

[Read More]

Foto ML Ngentot Memek Wanita Cantik Telajang Dari Belakang

Cat: Malay Lucah | By: on 24th December 2016 | 9017 Views | No Comments

Seks Melayu Gebu,Amoy Bogel,Farah Puki,Seri Bogel,Sex Pakistan,Mynakal,Mylucah,Gambar Bogel, Awek Melayu Bogel, Gambar lucah, Video Lucah, Klip Lucah, 3gp Lucah, Cerita Lucah, Buku Lucah, Novel Lucah, Awek Cun Comel, Selfie Bogel, Makcik Minah Tudung, Skodeng,novel seks,blog lucah,cerita lucah,gambar bogel, melayu boleh, awek cun, melayu nakal,...

[Read More]

Nikmatnya memantat kak esah

Cat: Cerita Lucah | By: on 18th May 2016 | 26749 Views | No Comments

Selepas menamatkan penggajian Ijazah Pertama di luar negara aku sepatutnya berkhidmat dengan KPM tetapi aku tak begitu minat untuk menjadi cikgu jadi aku menukar haluan walaupun agak sukar kerana melanggar kontrak tetapi dengan bantuan PakCik dan sedara mara yang berpengaruh di peringkat tertinggi kerajaan aku dilepaskan dengan syarat mengambil...

[Read More]

Pak Daud Dan Menantu-Menantunya Part 2

Cat: Cerita Lucah | By: on 19th March 2016 | 161933 Views | No Comments

Setelah beredar dari rumah Khatijah, Pak Daud terus menuju ke rumah Roslina yang terletak tidak jauh dari rumah Khatijah. Perjalan ke rumah Roslina hamya memakan masa satu jam sahaja dan dalam perjalanan itu Pak Daud membayangkan tubuh telanjang Roslina. Petang itu Pak Daud sampai ke rumah Roslina dan Pak Daud melihat kereta anaknya Borhan ada di...

[Read More]

Di Goda Isteri Orang

Cat: Cerita Lucah | By: on 10th March 2016 | 43529 Views | No Comments

Part 1Namaku Faridha. Kawan dan suamiku memanggilku dengan Ida saja. Aku telah menikah dengan seorang lelaki berdarah campuran bernama Hadi. Kami dikurniakan seorang anak lelaki.Kehidupan kami biasa saja, dari segi ekonomi sampai hubungan suami isteri. Aku dan suamiku cukup menikmati kehidupan ini. Suamiku yang sedikit pendiam adalah seorang wakil...

[Read More]